Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Emma - 14 september 2011 20:51

Varje morgon när jag går utanför dörren för att gå till jobbet, eller ja, morgon, det kan ju helt enkelt vara en eftermiddag också. Men okej, när jag går utanför dörren för att gå till jobbet, tar jag fram min pepp-lista med musik, och börjar med låten "fuck Yeah it´s friday". 

spelar ingen roll om det är måndag onsdag eller någon annan veckodag som inte är fredag, så börjar jag alltid promenaden till jobbet med den låten. 


Jag blir på så sjukt bra humör av denna listan. Så skönt att ha musik i öronen när man går, och ännu bättre med musik som man känner att inget är omöjligt. 


Man behöver den inställningen ibland på  jobbet.


Om ni som jag vill ha en pepp-lista som är jättebra, (enligt mig  ) så äre bara att lyssna här om du har spotify 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards