Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Emma - 18 september 2011 21:36

fick tokgod mat av Erik idag. 

Medans jag strök gardiner så fixade han mat. 


Kyckling med Parma skinka och balsamsås




Det var verkligen jättegott tyckte jag. 

Erik  är den som lagat mat för det mesta här hemma hos oss. 

Jag brukar ju ofta sluta sent så jag är ju oftast inte hemma förens efter 19.


Men även på helgen har det blivit han. 

Han är mer modig än vad jag är när det gäller matlagning. Vågar testa nya saker vilket jag nästan aldrig gör. 


Dock synd att man inte är modig och kan göra det. 


Men Erik är jätteduktig på att laga mat, så jag behöver ju inte vara modig. 








Av Emma - 18 september 2011 21:19

Att göra inför:
 
Epilera benen
Fila fötterna
Packa
Väga väska med packning i, både stora och handbagaget
Vattna blommor
Ge Selma Ppiller
Städa
Tvätta
Saker att packa:
 
2 jeansshorts
3 långa linnen
2 koftor
sandaler
Två tunnare tröjor
smink, kom ihåg vattenfast mascara
9 par trosor
3 par strumpor
ett par mysbyxor
Ett par långbyxor
biniki och shorts 
Tandkräm och tandborste
Plånbok som skall innehålla, Nationellt ID-kort och 2000-3000:- i euro.  


Är det nått jag glömt? 



Låter det mycket för att vara borta en vecka? 

Badlakan, handdukar och sängkläder finns där. 
Schampo, balsam och duschkräm köper jag där. 

Av Emma - 18 september 2011 00:31

tänker ni någonsin på hur era tidigare val påverkat erat liv?

undrar ni någon gång vad som hänt om ni hade gått den andra vägen i vägskälet, när ni stod med en fot åt vardera håll och visste inte hur ni skulle göra?

jag gör det. jag tänker ofta på mina tidigare val, både misstag och även val som inte var misstag.

jag tänker ibland på hur mina tidigare val gör att jag är där jag är idag.

jag kan inte ångra något av det jag gjort tidigare, för då skulle jag inte vara här.lyckligare än någonsin.

jag ångrar inget, för då skulle inte detta finnas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards