Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Emma - 5 november 2009 18:08

Ikväll är det en myskväll hos mig på kungsgatan. Tända ljus överallt.

Kändes som en sådan kväll med detta ruggiga väder som är utanför!

Skönt att man kan sitta på insidan och njuta i värmen.


Av Emma - 5 november 2009 17:01

Jag tycker mig ha haft en väldigt bra dag idag.

Jag sov till 11. Började med att göra mina behov som att kissa och röka och satte sedan igång med att diska, dammsuga, torka golv och plocka undan saker.


Närmare 14 kom Bea hit och var lite smakråd för mina färgval och diskuterade vilka färger som sticker i ögonen och inte!

Vi satt och drack kaffe kollade på färger och pratade skit.

Hittat några färger som nu mamma med familj ska få välja mellan tänkte jag. Tycker det är så otroligt svårt sånt där med färger så jag behöver råd nu när jag har hittat några stycken som jag inte kan bestämma mig mellan.


Så nu är det städat här hemma. Nu återstår endast att byta i katt lådan.


Har satt igång en aromalampa med Kokosdoft här ute i hallen och ljus som lyser.

Det är bra mys med höst. Men snön kan jag hoppa över om det tänker bli slasksnö!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards