Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Emma - 14 november 2009 19:20

Då är man hos mamma igen.

Känns som min vanliga rutin på helgen med tanke på att katterna skall få vara ute och jag ska få tvätta.

I min tvättstuga tar samma familj 10-20 tvättider på två veckor.

När man som jag oftast jobbar från 12 fram till 21 hinner jag inte med att tvätta, vilket gör att jag enbart kan tvätta på lediga dagar, och tro på fan att de alltid är upptaget!


Idag har det varit en dag som påminner mycket om nyårsafton förra året.


skrik och gråt till höger och vänster.

den nyårsaftonen var jag, mamma och Daniel sjuk. Axel var den enda som var pigg i vår familj. Jag tänkte egentligen ligga hemma själv i lägenheten och vara dålig, men åkte ändå till mamma.


Det kastades digitalkameror, slogs på dörrar, svordommarna flödade som aldrig förr.


Det är en lika dan dag idag.

Fast nu är det bara Daniel som är lite småkrasslig med feber skulle jag tro.

Så D blir upprörd, Axel börjar gråta, mamam börjar skrika åt daniel att sluta skrika och axel gråter lite mer. Så går karusellen runt.


Det är tur att dom tillhör familjen, annars hade jag aldrig orkat stå ut!




Av Emma - 14 november 2009 15:37

Barnens hus har saker för oss vuxna också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards