Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Emma - 16 november 2009 17:33

gud så ont i huvudet jag har idag.

Tror nog att det beror på dålig sömn och inge kaffe.

Sådana dagar är skit!


Känner bara att jag vill gå hem och dra täcket över huvudet och börja om imorgon.

Ingen bra dag att vara Emma idag.

Urk!


Har lunch nu, jobbar till 21.

När jag slutar tänker jag inte göra något alls.

Jag tänker skita i att jag har tvätt att vika, disk att diska.

Jag tänker lägga mig i sängen och kolla på nått bra på datorn, och sedan sooova.


Pappa kom och väckte mig i morse eller vad man ska kalla det för.

Var vaken rätt sent igår pga att tvätten skulle torka. Sedan upp tidigt och åka in till stan med mamma, somnade på soffan och 1030 kom pappa och plngade på.

tur var väl det. undra hur länge jag hade kunnat sova annars.


Nä nu ska jag vila lite innan jag börjar igen efter lunchen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards