Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Emma - 23 augusti 2009 21:25

Idag flyttade min lillebror ca 7 timmar härifrån.

Jag vet att han kommer då få det hur bra som helst på skolan, och det är verkligen skönt att veta att han har en världens bästa Cajsa med sig.


Men som lättrörd stora syster kommer jag naturligtvis sakna honom och absolut även henne väldigt mycket.


Även om inte jag och Erik träffats varje dag, eller pratat varje dag, så har det varit otroligt skönt att ha honom  i närheten.


Jag är så glad att han har kommit in i skolan, så han får chansen att utveckla det han redan är så otroligt duktig på, Musik.

Är också naturligvis otroligt glad att Cajsa har fått chansen att utveckla det hon kan så otroligt bra, Sjunga!


Stort lycka till er båda!



Nu ska jag arbeta de sista 32 minutrarna här på jobbet.


Älskar Er!

Av Emma - 23 augusti 2009 13:19

Gud va arg jag blev igår, sista timmen på jobbet. Jag började få så otroliga magsmärtor, det bara värkte och värkte som nästan mensvärk. Jag som skulle hem och packa och hålla på som en liten galning, men allt jag gjorde var att vila, vila och vila.


Jag orkade ingenting.


Nu sitter jag på jobbet igen.


Ska jobba till 22, känns så där. Men imorgon kör jag sista dagen och sedan ledig två.


PACKA PACKA!


får se om Tant Bea kommer förbi med lite fler kartonger.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards