Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Emma - 24 augusti 2009 16:20

Jag tror att Erik och Cajsa kommer klara skolan med bravur.


Nu sitter jag på jobbet, har lunchrast.

Blir naturligvis slö efter jag ätit, är det så för alla, eller är jag onormal? för mig händer det alltid efter jag ätit, mest på jobbet.


Men när min lunch är slut har jag bara 4,5 h kvar tills jag får inleda min ledighet på två dagar, som kommer bestå av att Packa, packa, packa.


Har inte riktigt insett att jag bara kommer bo i min nu varande lägenhet veckan ut, på tisdag tidigt på morgonen kommer flytten inledas.


Låter sjukt att säga att det bara är 4,5 h kvar innan jag får gå hem, men så är det ju. För mig känns det som bara, även om tiden går bra segt när inte Bea eller Dijana är här. Fast nu är de små gullungarna bara på utbildning och kommer tillbaka snart.


Nej nu ska det kissas innan lunchen är slut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards