Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Emma - 26 augusti 2009 14:29

Ibland börjar man fundera på människors beteende.


Finns så mycket konstigt som händer i världen, och frågar är egentligen, hur tänker man?


Hur tänker man innan man gör/säger nått för att man ska få det till i sitt huvud att det verkar som en bra idé?

Intygar man sig själv om att det är en bra idé så många gånger att man själv börjar tro på det?

Eller är man impulsiv och tänker inte alls?


Att inte kunna glädjas åt andra tycker jag är det värsta.

Vad än jag tycker om saker och ting så är mina medmänniskor glada är naturligtvis jag också glad, är inte det vänskap, kärlek?


Jag fungerar allafall på det viset sedan vet inte jag om jag är konstig.


Därför vill jag säga följande:

  • Grattis Heidi och Patrik till eran jättefina son och för att ni är bra vänner
  • Grattis Sofie och Qenta till att ni väntar barn och har fått en lägenhet som inte är en pizzakartong och till att Sofie är en sådan bra vän.Det är säkert Qenta också men av det lilla jag känner honom går det inte riktigt att avgöra ännu.
  • Grattis Erik och Cajsa som har kommit in på skola där ni kommer göra välidgt bra ifrån er.
  • Grattis Pappa till att du är den bästa pappan.
  • Grattis Mamma För att du är den bästa mamman.
  • Grattis Dijana till att du är en sådan bra vän och har en sådan fin hund.
  • Grattis Bea till att du är en sådan bra vän och hittat någon du trivs med
  • Grattis Axel för att du har de bästa föräldrarna och bästa syskonen. 
  • Grattis Daniel som har en sådan fin Fru som min mamma och en sådan fin Son som Axel.
  • Grattis till Alla er, framför allt för att ni är folk jag bryr mig väldigt mycke om och som jag inte skulle klara mig utan! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards