Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Emma - 21 mars 2010 21:58

Älskar att min blogg har den funktionen att man ser inlägg för ett, två, tre år sedan. 


för ett år sedan skrev jag detta, och i det inlägget finns det ju en rätt härlig diskution mellan mig och Miss D. Där vi diskuterar olika slags kirurgiska ingrepp..



Miss D säger:
 jo klart, det har du rätt i, men ändå, Linda rosiing
 juck  
Emma säger:
 aa jag vet tycker hon är skitful
 hatar dom där jääävla läpparna hon har. Ser ju ut som att hon ha fått kronisk käftsmäll
Miss D säger:
 ja en rejäl käftsmäll   HAHAHHAHA
Emma säger:
 ja någon slår henne varje morgon. 
 Det  är inte en snygg läppförstoring
 Brösten stör mig inte hon får gärna ha stora bröst för mig. Hon var rätt fin när hon var med I BB men sedan men dom däääär jääääävla läpparna! herregud
Miss D säger:
 Ja tuttarna lägger man inte märke till längre, jag ser bara läpparna anfalla nu förtiden  
Emma säger:
 haha nä läpparna är ju större är brösten känns det som
 gissa vad jag ska göra! JAg ska kissa!! ovanligt. Sedan ska jag gå och köpa cigg som jag glömde för 1 timme sedan när jag var och köpte mjölk  
Miss D säger:
 hahahahahaha, men åh går bra för dig!?  
 Kissa på du, hoppas du kissar på dig fram till toan 


Emma säger:
 nej det kan jag inte påstå  
 jag tror jag har för liten kissblåsa för min kropp, kan man göra en förstoring?=
Miss D säger:
 Ja man kan ju minska magen, så borde väl kunna "töja" ut kisssblåsan?    
 hahahhahaha
Emma säger:
 haha ja jag tycker det   ungeför som att ge och ta, gör jag båda på en gång så kan man ju ta det man tar bort och lappa dit där man behöver  
Miss D säger:
 hahahahahahhahahaha, omg!   
 bra samtalsämne



 

Av Emma - 21 mars 2010 21:19

Jag tänker inte skriva att jag har haft en bra helg, men det har jag! 

Jag tänker inte skriva att jag saknar så fort han kliver utanför dörren, men det gör jag. 

Jag tänker inte skriva att jag redan längtar efter fredag, men det gör jag. 

Jag tänker inte skriva att jag älskar mina vänner och min familj och han mer än nått annat på jorden, men det gör jag. 


Jag tänker inte skriva att jag är trött, men det är jag! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards