Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Emma - 31 mars 2010 21:59

Jag gick och köpte lite spagetti efter som katterna dragit ur det jag hade ur skåpet och använt som leksaker. 

Jag kokade lite grand till min köttfärsås. 

Och precis innan jag skulle duscha hörde jag en dunk ifrån köket. 

nog fan hade kattjäveln dragit ner spagetti paketet ifrån skåpet igen, för att använda som leksak. 



Jag måste låsa in min mat, så inte katterna äter upp det. 


Galningar 


God natt, nu ska jag sova och göra den sista dagen imorgon innan långledigt. 

Och imorgon kommer han hit också. 

Mys

Av Emma - 31 mars 2010 17:20

semester. 


Jag sökte veckorna 30, 31 och 32. 


idag på förmiddagen var jag snäll och flyttade till 31, 32, 33 eftersom att nästan alla i vårt team hade sökt mellan 30-32. 


På eftermiddagen blir vi inkallade på möte för att vi måste diskutera semestern. 

Det slutade med att jag ännu än gång flyttade min semester, så nu är det, hoppas jag det slutgilltiga mellan 32-34. 


Jag fattar att det är ett jävla pusslande med det där, svårt att få det gå ihop. Men jag tycker alla måste hjälpas åt. Klart att alla inte kan bli nöjda utan att någon måste bli "lidande". 

Men att bara tänka på sig själv och inte de andra 14 som är i teamet är bara dumt! 


Eftersom att jag inte har något speciellt planerat kändes det som att det var skitsamma. 


Men om jag visste hur egoistiska folk var, kanske jag inte hade gjort det. 

Av Emma - 31 mars 2010 17:10

Jo, katter vet då hur de ska reta gallfeber på en! 

Som att tex, hoppa upp på köksbänken, öppna ett köksskåp, dra ut ett paket spagetti ur skåpet, dra paketet till Hallen och sedan bita sönder paketet och använda spagettin som leksaker så att jag har spagetti i hela lägenheten när jag kommer hem! 

Kul!! 


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards