Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Emma - 23 mars 2010 23:34

Fan va dum jag var nu. 

Jag gick tillbaka i min blogg och läste lite gamla inlägg från föregående månad. Trots att jag vet att den månaden var en skitmånad. Har nästan bara jobbiga minnen ifrån februari 2010. 


Känner paniken som jag kände när vi inte visste var du var. 

Känner paniken som jag kände när jag fick reda på vad som hade hänt. 

Känner glädjen i att se dig hemma hos dig, efter alla dagar på sjukhus! 


Det är skönt att ha dig hemma igen pappa! 

Av Emma - 23 mars 2010 22:59

Vi tog ju en promenad till Oscarsborg i lördags och bjöd sedan in oss på kaffe till Heidi


Här kommer de tre bilder jag knäppe på den fina utsikten och den härliga blåa himlen som nu känns heelt borta :(


      

Av Emma - 23 mars 2010 22:38

såhär får det vara ett tag, för fortsätter jag blippa i skiten nu, kommer jag kasta datorn i gatan eller nått för att programmet inte gör som jag vill. 


Mamma och Axel var här till närmare 2130. Axel var toktrött och orkade knappt klä på sig. 

Färgade ögonfransar på mamma, vilket hon först tyckte skulle bli jättehemskt eftersom att det skulle börja svida i ögonen, men det gjorde det ju inte. 


Nu är det väl nästan bara kväller kvar ser det ut som. 

 har redan stängt ner datorn, borde väl vara duktigt och göra det jag med kanske. Men jag var ju så jävla duktig igår, så jag kanske kan få slippa idag.

Men sova är ju skönt!


Nä jag stänger nog ner jag med, lägger mig och kollar på Seinfeld. 

 

Av Emma - 23 mars 2010 18:52

Usch! 

Jag började med ett projekt som jag känner att jag inte orkar slutföra just nu. 

Och det är att göra om i bloggen. 

Om det finns någon frivillig där ute som känner att ni har lusten och orken får ni gärna ropa till. 


Så tillsvidare får ni ta att det ser ut som det gör! 

Av Emma - 23 mars 2010 17:38

I need another monday so I can grow. 


Snart är det fredag. 

Skulle egentligen tagit ett tåg som gör att jag är i Gävle runt 21, vilket blir precis i slutet av en hockey match som  vill se. 

Men jag lyckades byta så att jag slutar 14, vilket gör att jag hinner med ett tåg som gör att jag är framme strax efter 19. 

Då missar han bara lite av början utav matchen och får se det spännande i slutet. 


Annars har det varit en helt normal dag på jobbet, som vanligt, inga överraskningar. tyvärr. 


Får lite besök senare att älskade mamma och älskade broder Axel. Daniel skulle på nått möte så då passar dom två underbara att kika in till mig! mys. 


Ska brygga mig lite kaffe nu tänkte jag, för nu är diskmaskinen klar och då kan jag ta vatten. Wiie! 


    

Av Emma - 23 mars 2010 17:28

Jag längtar efter honom. 

Så mycket. 

Hela tiden. 

Avstånd är inte kul. 

Men det är mys att längta också. 

Men det är skit att helgerna går så himla fort. 


Men snart blir det långhelg. 

Både i April och i Maj för min del. 


Jag längtar

Av Emma - 23 mars 2010 17:26

Samma sak. 

Att man aldrig kan få motsattsen bevisad. 

Ibland önskar jag att jag inte hade rätt. 

Borde inte människor inse sina brister, sina begränsningar och slå ett slag för en ändring? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards