Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Emma - 22 februari 2008 15:31

Nu har jag städat vilket innefattar:

- damMning (NU FÅR DU VARA NÖJD :P)

- damMsugning (Nöjd Patrik? :P )

- golvtorning

- vädring av sängkläder

- rensning av kläder som inte används.


Skönt!! känns som att det blev en vår städning. Härligt att ha det gjort! skulle vilja byta gardiner också, men det känns rätt onödigt med tanke på att jag antalgigen ger mig av härifrån snart!


Jag har ju inget körkort.

Så det är lite komiskt att jag fick Jour 3 gånger i mars. Det betyder att jag ska kunna jobba i Mora. Kul att ta sig hem därifrån. Fick order om att byta med fia.

Sedan så har jag sagt att nej jag kan inte jobba på veckodagar för då pluggar jag! Vet inte hur många gånger jag har sagt det och ändå får jag pass på veckodagarna.


Och så skrev dom i mailet "försök att inte byta pass utan ha dom ni har" hur fan ska jag kunna låta bli att byta pass när jag inte kan jobba?

idioter!


nu har jag städat klart. Men det är så skönt att vara "inte vid datorn" på msn för då skriver inte lika många ;)



Av Emma - 22 februari 2008 11:15

Jag förstår inte riktigt. För säkert två månader sedan hade jag massa med prickar (inte finnar eller nått sånt) på min vänstra kind. De bara var där. Sedan försvann de och min kind blev normal. När jag vaknade imorse har jag fått prickar på min högra kind. Fortfarande inte finnar utan prickar. Fattar inte vad huden håller på med. Någon som har några tips på hur man får bort det?

Jag tvättar mig med tvättgele varje morgon och kväll och sedan nå vatten och sedan på med någon fuktgivande dagkräm. När jag fick prickarna på vänster sida var det precis när jag hade börjat använda dessa tvättgrejer. Så jag tänkte kanske inte min hud tycker om detta. Men de försvann inte fast jag slutade använda tvättsakerna ett tag.


Jaja.


Ikväll ska jag jobba.

Har även bestämt mig att jobbet jag blev erbjuden är inte ett bra jobb för mig. Med tanke på att det bara är 4 timmar per kväll så tjänar jag minst 4200 efter skatt. plus att jag måste pendla och stressa som en liten djävul. skulle kräva att mamma eller Daniel kom och hämtade mig varje kväll i Glösbo klockan 2240. Blir jääävligt drygt även om det inte alls är speciellt långt ifrån Trönö.


Så jag ska ringa på måndag och säga att jag är väldigt glad att de ringade men att just kvällstid inte passar för mig just nu men att jag gärna väntar tills det kommer upp en dagtid.


Jag borde städa idag. Det ser ut som ett helvete här! Vore skönt för då kanske jag får sova en sväng innan jobbet också. Jag låg och vred mig hela natten i natt somnade säkert runt halv tre eller nått. och vaknade runt 9. Det är inte en bra tid att vakna på om man ska jobba mellan 2230-0230. Så det vore skönt att bli lite trött på dagen och sova en sväng.


nu ska jag dricka mitt kaffe 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards