Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Emma - 23 februari 2008 20:47

Ja nu kommer det ett till inlägg väldigt tätt med det förra. Men allvarligt. Det var ju knappt nå bra låtar alls i kvällens melodifestival.

Jag kan inte komma på någon jag skulle rösta på.


Fiasko! 

Av Emma - 23 februari 2008 20:15

Igår natt jobbade jag.

Trodde knappt jag skulle ha nått att göra. Var dock inge stora pengar som kom in, men jag hade nått att göra hela kvällen, tyvärr. Man vill ju att folk ska förlora sina marker och växla in mera pengar. Så när de håller sig flytande på sin hundring de växlade in i typ 30 minuter blir man arg.


Killen jag jobbade med (Tomas) råkade ha sönder nått så att min kassa inte funkade. Poff sa det så blev det helt svart och funkade inte mera. Kassan är alltså den jag knappar in mitt markevärde i i början av kvällen och lika så sedan i slutet av kvällen också.


Nu sitter jag och dricker kaffe och kollar på melodifestivalen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker än så länge. Det har väl dock varit 2 bidrag än så länge. Jag tycker ju inte alls om han Alexander Bart (förlåt Daniel :P ), tycker bara han är dryg och äcklig. Och nu kom bidrag nummer tre och det låter ju som kattskit det med tycker jag.

Är dock välidgt spännd på Caracola's (vet ej om det stavas så) bidrag med tanke på att det är en tjej ifrån Trönö som har skrivit den texten.


Jag ska väl i väg och jobba sedan också. Inget jag ser framemot. Men jag behöver pengarna så jag måste ju. Jävligt tjatigt att känna att man måste jobba trotts att man redan har en inkomst. Men men, jag har ju satt mig i sittsen alldeles själv (nästan) så jag får ju skylla mig själv.


Jag har sminkat mig och plattat mitt hår så det är bara att klä sig sedan och springa iväg till bussen.


Jag tänkte skriva nått mera också, men undertiden när min dator laggade så glömde jag bort det.

Skitdator.


Det kanske var det att jag kommer få ett tangentbord på posten snart.

Jag ska ju på intervju på Eniro den fjärde mars och ska då göra ett "skriva-fort-på-dator-test". Vilket kan bli problem för mig med tanke på att jag har laptop. För man ska ju helst skriva rätt också. När jag var hemma nu sist så satt jag vid mammas dator dvs vanligt tangentbord och pratade med Erik på msn. Vissa ord var ju helt obegripliga. Så tillslut gav jag upp, hämtade min dator och kopplade in den i stället så att det gick att förstå mig igen. 


Mamma skickade även med mina kläder som jag beställt! Kuul! Hon la även med en sådan där icacheck man kan få om man handlat mycke på ica. Goaste mamman som finns, älskar henne!!


nu var det någon som sjunger opera på melodifestivalen. Tål fan inte det! usch!


jaja. nu ska jag väl göra nått annat!


Hej hopp! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards