Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Emma - 25 februari 2008 17:45

Då har jag varit på stan med Tore. Vi tog en buss som skulle ha stannat vid timmervägen men där åkte dusschauffören förbi utan problem och då gick det inte att stanna förens typ en kilometer eller så senare! vilket var lite drygt med tanke på att Tore var kissnödig och ingen av oss visste vilken väg vi skulle gå :P


men vi kom fram tillslut!

Jag hittade underlakan, tandborstar, schampo och balsam.

Tore skulle ha haft en mutter men det fanns inte så han köpte tandborstar istället. Han hade också köpt en tröja på Jack and Jones.


När vi kom tillbaka till stan tog vi lunch på Mc Donken. Gott som satan var det  kan jag säga!

Sedan gick vi på Hm och pratade om Björn E. Vilket alltid är kul! har man tråkigt är det killen man ska prata om. För det tar aldrig slut!


Sedan tog vi en buss och hoppade av vid ica. jag handlade till en sallad och sedan gick vi till hemköp och tore fick hämta ut ljusrören till sitt akvarium. Det var bra att dom hade kommit annars hade nog tore somnat för länge sedan. Ska väl snart ringa honom och jag hoppas att han är vaken!


jag tog min cykel och cyklade hem. 


Jag har varit och tagit en tvättid också. det är skönt då kan jag få byta sängkläder nu när jag har köpt ett underlakan. Ska tvätta mitt överkast också.

så imorgon mellan 17-19 ska jag tvätta (vilket bara det är ett mysterium hur en sådan tid kan vara kvar så tätt inpå. Det brukar aldrig finnas sådana tvättider.


Min chef ringde också! jag fick bort passet på veckodagen och lika så Jouren. Så jag är ledig över påsk! :D skööönt!


nu vill jag att min "sambo" ska bli klar i köket så jag får diska och sedan göra en sallad!


Herrå 

Av Emma - 25 februari 2008 11:22

God morgon.

Nu har posten kommit här så nu har jag fått tangentbordet jag ska träna på inför min enirointervju! Jag ska nog ta en text och skriva den varje dag och se hur fort det går och kolla hur många fel jag skriver. och sedan hoppas att det blir bättre för varje dag som går :D


Fick även kläderna som jag beställde ifrån Josefssons! Kuul! ska ta och prova dem snart tänkte jag! Men jag sitter så skönt just nu! Så det är dumt att flytta sig!


Sitter och lyssnar på The Coors också! Länge sedan man hörde dem! Dom är ju 100% mysfaktor!


Jag tänkte att jag skulle göra tacogratäng idag och frysa in men jag känner inte för det längre!

Så det blir nog nått annant påhitt!

Får se vad jag har hittar på!


Får se om Tore hör av sig snart också! Annars åker jag till Rusta själv. Kanske får ta och köpa en mutter till honom! Så att dom får upp sängen någon gång! Den har stått där på golvet sedan Sofie flyttade dit och det är snart en månad sedan. Jag har allafall försökt få upp den, jag hade ju muttrar i min lilla låda som jag fick av mamma. Men det var samma storlek på de muttrarna och passade inte en, så passade ju inte någon annan av dem heller. och så var fallet! ingen mutter passade.


jag måste verkligen diska också, får bli när jag kommer hem ifrån Rusta det. Jag orkar inte nu. Jag måste på Hm också och köpa ett puder eftersom att mitt är helt spårlöst försvunnet. Jag lånade ut det till Lina när Erik fyllde 20. och jag sa "får jag tillbaka pudret på en gång annars kommer jag glömma det" och jag fick tillbaka det. och la det antagligen på nått jättesmart ställe.  Så smart att jag inte hittar det igen! KUUUUL.


Det har gått ganska bra att skriva denna text. Inte så många fel. Jag måste träna på att inte använda så många utropstecken också. Jag verkligen missbrukar dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards