Mitt liv som Emma

Alla inlägg under mars 2009

Av Emma - 9 mars 2009 13:25

Usch vad jag är trött. Det märks verkligen efter ca 4 månaders dagtids arbete att man inte är van med att jobba kväll.

Var helt slut efter första kvällspasset jag jobbade. Har jobbat lördag söndag nu också. Jobbade till 22 igår. Var en rätt lugn och skön kväll ändå. Fick massa adminjobb gjort.


Sitter med detta fortfarande. är sjukt hungrig och vill äääääta. Om 34 minuter får jag äta, äntligen.


Jag har bara sprungit runt som en galning på jobbet idag känns det som. Med massa brev som jag behöver hjälp med och blivit skickad till olika personer hela tiden. Va skönt det vore om en person kunde allt så man kunde få hjälp på en gång.


Snart kommer Dijana och jobbar. Det tycker jag ska bli kul! Var länge sedan hon var här nu och det är så tomt utan henne.

Tur att Emelie var här i går allafall och idag också så jag har någon att trakasera :D


nä nu ska jag jobba vidare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards