Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Emma - 11 juli 2010 20:31

Jag har nog tagit det lättaste beslutet någonsin idag. 

Men också det jobbigaste. 


Jag bara gråter och gråter och gråter. Och det verkar inte som att jag kommer kunna sluta på ett tag. 


  

Av Emma - 11 juli 2010 19:11

Tidigare låg Selma helst i Eriks datastol. 


Men sedan vi köpte en golvfläkt har hon en ny favorit. 


      


Så nära fläkten det bara går

Av Emma - 11 juli 2010 17:29

Jag har ju haft en del kommentarer till Erik att jag inte tycker att hans bli är så praktiskt, mitt smeknamn på bilen är "pensionärsbilen". 

Nu satt han och kollade på lite större bilar och visade mig en och han sa att han tyckte den var fin. 

Jag tyckte inte alls den var fin, vilket gör att vi vill se hur andra tycker. 

Så vilken tycker ni?

Nummer ett (




2129.htm?ca=5&w=1) eller nummer två?

Ni måste kopiera adressen för ettan, för det funkar inte att klicka på den utav någon anledning, då kommer man bara till blockets startsida.

Och Erik får inte rösta. 

Och skit nu i färger, dragkrok, och vad ni personligen har för åsikt om de olika bilmärkerna, vilken bil är helt enkelt finast?

Av Emma - 11 juli 2010 13:10

Nu har jag hunnit med en del på morgonen känner jag.


Jag har duschat, ätit frukost, hällt i mig en stor kopp kaffe, dammsugit och bytt sängkläder. 


Det gäller att ta igen det man inte orkade/ville göra igår. Och nu har jag gjort det. 


Annars är det väl att åka och handla som står på schemat för dagen. 

Var nått prat tidigare i veckan om att åka med Limöbåten, men det verkar inte som att det blev så mycket mer av det än prat. 


Erik pratade även om igår att han ville ner på dressman och kolla om de hade fått in några nya shorts, vet inte riktigt om det är nått mer med det heller. 


Blir en lugn och skön söndag känns det som. skönt! 

Av Emma - 11 juli 2010 01:08

Måste säga att Slash är en vis man! 


I en intervju här säger han att "om han kunde återuppväcka döda musiker för att jobba med så skulle de vara Phil Lynnot, Keith Moon och John Bonham. "


Gört Slash! Bring him back!! 


  


Av Emma - 11 juli 2010 00:28

Är det inte helt sjukt att någon man aldrig träffat kan betyda så mycket för en? 


Sitter och pratar med en kille som heter Daniel på msn. 

Jag har aldrig träffat honom, jag vet inte hur han hamnat på min msn alls. 

Men han har alltid funnits där för mig och jag har alltid funnits där för honom. 


När Jimmy var ett svin och behandlade mig fanns han där för mig och talade om att han inte förtjänade mig. Han har hållit mig vaken många nätter, bara genom att prata skit med mig. 


Vi kan prata om vad som helst, hur som helst. 


Även om vi inte pratar med varandra varje dag, så känns det som att vi ändå gör det. 


Jag vill nog bara säga tack för att du finns och för att du hjälp mig igenom jobbiga partier i mitt liv, det kommer jag vara dig evigt tacksam för! 




Av Emma - 11 juli 2010 00:03

haha, mitt förra inlägg var tydligen det första för juli månad. Jag trodde faktiskt att jag hade bloggat nått tidigare. Men icke. 


Måste kanske ta och skärpa mig! 





Nu kommer Erik hem! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards