Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Emma - 13 juli 2010 21:32

Jag hittade lite böcker på Adlibris som jag klickade hem för att citera en utav mina  älsklingar


Det blev

  • Ego girl - Carolina Gynning
  • Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson
  • Skynda att älska - Alex Schulman
  • Det skall bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf
  • The Heroin Diaries: Spillro - Nikki Sixx
  • Slash - Slash. 

Billigt blev det. Under 300. 

Nu kan jag läsa som satan utan att sno Eriks böcker. 

Av Emma - 13 juli 2010 21:21

jag är helt svettig och söndergråten. Fan vilken skitdag det här blev. 

usch. 


Nu tänker jag duscha och sedan lägga mig och läsa lite. 

Har börjat en ny bok nu, har läst otroligt mycket böcker på väldigt kort tid. 


Först läste jag "The Dirt", sedan läste jag "Ron Jeremy : hårdaste mannen i showbiz". 

Jag började läsa en bok som hette typ psykopaten, hann två tre sidor tills Erik frågade om jag brukar ligga sömnlös av otäcka böcker. Mitt svar blev ja, och jag fick rådet att sluta läsa den. Så istället började jag med "White line fever". 

Den är bra än så länge. 


Det kanske är många biografier, men ni vet, sanningen är alltid bäst!! 

Av Emma - 13 juli 2010 19:18

Vilken skitdag det blev tillslut. 


inte en kul nyhet! 


Usch, va dåligt jag mår och vad dålig jag känner mig. 


HELVETE! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards