Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Emma - 20 juli 2010 20:22

Jag kollade på min statistik, och jag har väl ca 30-35 besökare per dag! 

wiie


Men så slog mig tanken, vilka är ni alla 30-35 st? 

Inte fasen vet jag alla som är in och läser min blogg, och eftersom att det är samma siffror typ, varje dag, borde det vara lite samma människor. 


Så, who are you? 

Av Emma - 20 juli 2010 16:50


Såg precis en mamma och två barn gå förbi. Mamman gick med sin iphone och blippa medans pojkarna hade trasiga byxor, lortiga tröjor. Bra prioritering???


När jag skaffar barn kommer dom komma i första hand.

Jag kan ha trasiga kläder, skor med hål i, så länge barnen mår bra och är hela!

Av Emma - 20 juli 2010 10:15

Av Emma - 20 juli 2010 07:48

Idag skulle älskade morfar ha fyllt år om han hade varit i livet.

egentligen minns jag inte så mycket utav honom, vi var ganska små när han gick bort. Tror att jag var max 10 eller så.


Det man minns var att han alltid var glad och att han alltid ville umgås med oss barn. Har jag fått för mig allafall.

Det är synd att han togs ifrån oss så tidigt, för gud va han hade tyckt om att vara med när allafall jag och Erik växte upp. Naturligtvis resten av barnbarnen också.


Men morfar var musikfantast och sjöng själv i manskör.


När jag spelade i Glamsta Brasset och jag och Erik i Söderhamnsblåstet hade han varit och lyssnat på oss väldigt ofta och varit stolt.


Han hade varit tokstolt över Erik och all musik som han skapat och varit och lyssnat som en galning precis som mig och mamma. Det kanske vi har efter morfar.


Jag vill tro det allafall


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards