Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Emma - 4 februari 2011 23:33


Jag sitter och kollar på Harry Potter och de vises sten.?Har borstat igenom Selmas päls en sväng, sjukt att hon har någon päls kvar.

Imorgon blir det till att besöka gudsonen Gabriel som blev 1 år igår, dvs om magen är bättre. 


  

Av Emma - 4 februari 2011 23:22

  

I helgen ska jag försöka orka städa på balkongen och göra rent kylskåpet och besticklåda

Av Emma - 4 februari 2011 22:43

  • Vaknade runt 10
  • Klev upp
  • Rökte
  • Tog en Tassimo Kaffe
  • Spelade Donkey Kong
  • Kollade på Dexter
  • Åt mat
  • Gick och köpte bildäck och annat
  • Kollade på Scott Pilgrim Vs the World
  • Och nu skriver jag detta. 

PS

Mellan varje punkt kan du lägga till gå på toa. 


Av Emma - 4 februari 2011 22:35

tydligen så har jag hoppat över att skriva någon dag (oväntat, not), men jag får väl ta två punkter idag helt enkelt, sedan tror jag är i kapp. 

då börjar jag med den första som jag har missat, what is love?


Kärlek tycker jag kan vara väldigt mycket, det behöver inte vara i ett förhållande kärlek kan uppstå, men det är väl oftast det man tänker på  tror jag. 


Jag känner kärlek för vänner, föräldrar, syskon, partner, andra släktingar, djur. 

Sedan finns det små saker som gör att man känner extra mycket kärlek.

Som typ:

- Frukost på sängen

- Kaffe som man inte bett om men är toksugen på

- Att se den man lever med och ens familj komma överens

- En kram som man inte bett om men som man verkligen behövde

- Att slippa diska


Ja det är väl vad jag kommer på just nu känns det som. 

              

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards