Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Emma - 14 februari 2011 15:38

Jag har firat alla hjärtans dag i mitt första förhållande. 

Sedan har det mest blivit en högtid jag blir mer och med kritisk emot. 


Jag gillar inte att vara "TVUNGEN" att tala om för folk att jag älskar dom, just idag. Jag säger det alltid! 

Jag tycker inte att det skall finnas en dag där folk som egentligen inte säger till sina nära och kära vad dom känner ska säga det bara denna dagen och sedan återgå till det normala och inte säga nått på ett år. 


I mitt första förhållande så blev det presenter, vi kanske gick  ut och käkade, gjorde nått tillsammans. Jag tycker det känns påklistrat. Man förväntar sig att det skall vara så enbart för att det är den 14/2. 


Jag tycker att om man inte talar om för folk att man älskar och uppskattar dem de andra 364 dagarna om året kan man ge fan i det idag också. 


Ikväll tänker vi bara ta det lugnt, kolla på någon bra film/serie, umgås, spela spel. 


Jag uppskattar en liten present mer en måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag, som inte är alla hjärtans dag, som inte är en dag när det känns uppenbart att man ska få nått.



Men glad alla hjärtans dag på er alla där ute som gillar dagen och firar den. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards