Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Emma - 8 maj 2011 11:06

Det känns som att veckan flög förbi. 

Men det kanske är för att man inte bara är hemma och gör inget. 


Utbildningen känns skitkul, underbart att få lära sig nått nytt. 


På måndag skall vi in i telefon för första gången vilket känns sjukt roligt. 


Det känns som att helgen har gått supersnabbt också, men det är nog bara för att det inte kändes som helg igår eftersom att inte Erik var ledig. 


Jag bakade en kaksort i fredags och så gjorde jag två igår, så nu har jag bara en ikvar och göra, och det blir Strassburgare med choklad över. 

Skall kanske göra lite fler blixtsnabba nötkakor också tror jag, det är nog exakt lika många kakor som det kan komma. Jag vill ha lite fler än vad som kommer så om man vill ha en till får man det. 


Jag hade ju tänkt att jag skulle renskrivit sakerna ifrån utbildningen igår, men det blev inte så. 

Jag hade inget ork alls. Kändes som att allt jag någonsin vetat var helt borta. 

Jag är glad att jag kom ihåg mitt namn, mer än så kunde man inte begära av mig igår. 


Måste köpa lite grand till kalaset jag skall ha känner jag också. 


Några bra platsmuggar, behöver inte vara engångsmuggar känner jag, efter som att det är barnen som skall ha dom kan det vara bra om dom är lite stabilare är mjukplast. 


Jag tänkte även skriva på muggarna, barnens namn så att de kan komma ihåg vilken mugg de har. För sitt eget namn kan man ju oftast läsa först. 




Jag vet inte vad vi ska laga för mat idag. SUCK!! 


Jag hatar att komma på mat! 

Av Emma - 8 maj 2011 11:04

Jag har väldigt lätt för att gråta till filmer/Serier, har ingen betydelse om det är en komedi, action, tecknad. 


Jag har gråtit till Babe den modiga lilla grisen. 


Har du lätt för att gråta till filmer och Serier? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards