Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Emma - 11 maj 2011 20:21

Alltså fy jävlar va trött jag har varit alla dagar denna vecka när jag kommit hem ifrån jobbet. 

Ja förutom idag, då var jag tokpigg, och erik helt slut. 


Veckan har jag knappt hunnit med. 


Igår slog det mig att imorgon (som idag då) skulle det vara onsdag och det kändes helt sjukt. 


Vart tog måndagen vägen började jag tänka. 

Kunde knappt komma ihåg att jag haft en måndag denna vecka men det måste jag ju haft med tanke på att varje vecka har en måndag. 


Det känns bara roligare och roligare på jobbet. Man kommer bättre och bättre överens med folket där, man lär sig mer och mer och känner att man vill börja ta samtal för att utöva det i praktiken. 


Nu ska jag bara kolla klart på Pluras kök, sedan duscha. 


Sedan mysa ner mig i soffan med Erik och kolla på en film.


Snart äre helg. 


Erik kanske ska iväg till Grönan på lördag på nått band som skriker. 

Jag tänker sova på lördag!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards