Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Emma - 29 maj 2011 23:10

shit va fort helgen har gått denna gång. 

I fredags slutade jag klockan 21, var heelt slut. Var som ett litet barn kändes det som. 

La mig i sängen och gnydde nästan som att jag hae ont någon stans. 

Men somnade tidigt gjorde jag, så tidigt jag kunde. 


Sedan vaknade vi på lördagen runt 9. Gjorde oss i ordning lite snabbt för att springa ner på stan när de öppnade. 

In på HM och köpte skor, och kicks för att köpa naglar. Erik drog in på Kappahl och köpte en skjorta och sedan JC för en skinnjacka. 

Klockan var runt 11 när vi börjadde gå hemåt igen. 

Första personen som jag la ögonen på när vi kom in på nian var Elisabeth S som jag jobbade med i Söderhamn, bra nog så chockad blev man förstås. 


Hemåt gick vi, jag sminkade mig och sedan när det var klart drog vi mot Östervåla för att gå på släcktträff med Eriks mammas sida. Jävligt mycket folk var det, typ 80 pers sas det. 


Helt okej kväll. Har väl haft det bättre, men det var tur att det fanns folk man gillade där så att man stod ut. 


Jag och Erik gick hem till hans föräldrars hem och satte oss på altaneen och drack öl, sjöng på Malt, humle jäst och vatten  låten. 


Ylva, Pelle (Eriks föräldrar) och Eriks morbror med fru kom hem och vi satt och lärde känna varandra lite, kort. 

Berättade att jag var från Söderhamn och vips så frågade Lasse om jag visste vem Ewa Iwalla var, och ja, det är ju min moster. 


Vi gick och la oss runt 01.


Jag vaknade kl 0843 och då var Erik borta, han hade gått och hämtat bilen. 

Drack lite kaffe och drog in till Våla "Centrum". 

Köpte en morsdagspresent till Ylva, sa hej då och drog mot gävle. 


Stannade i Tierp för att käka, det var gott

Sedan Gävle, duscha, sminka och dra mot Ljusne för att sedan hamna i Trönö och fira min mamma. 


Haft en toppenhelg överlag, nu blire sängen. 


Får dock sova ut imorgon vilket behövs. 

Börjar inte jobba förens klockan 17, jobbar till 22. 


Gnatt! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards