Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Emma - 15 maj 2011 22:05

Känns helt sjukt att det snart är min födelsedag igen. 

Den 26:te. 


Tycker det har gått så himla fort sedan förra året så jag har knappt hunnit med att fatta allt som hänt. 


Den 20:de maj förra året blev vi med lägenhet. 

I Början av juni flyttade jag ner till Gävle. 

I början av Augusti förlovade vi oss. 

I början av Augusti flyttade vi in i nya lägenheten.


Det var mycket som hände väldigt intensivt från den 20:de maj och fram. 


Nu ska jag snart sova. 

Har pluggat lite grand för jobbet utifall vi skall ta de första samtalen imorgon. 


Av Emma - 15 maj 2011 19:29

Idag har jag äntligen gjort det jag tänkt göra typ hela veckan. 

Vikt tvätt, städat och bytt sängkläder. 

Fan va duktig man känner sig när man tar sig an nått som man skjutit upp allt för många gånger. 


Känns tokskönt nu när det äntligen är gjort. 

Men imorgon blir det ny tvätt att vika för imorgon har vi tvättid igen. 


Annars idag har vi mest slöat. 

Vi kollade på två avsnitt av Pippi i morse. 

Vi har varit och handlat

Lagat Stuvade morötter och korv. 


Och nu så tänkte jag ta mig en dusch snart och raka mina ben. 


Men jag tänkte lägga in en låt här först. 

Det är den första låten jag lyssnar på varje morgon för att typ komma igång. Blir så glad utav den så dagen börjar på bästa möjliga sätt. 


Har ni någon låt som ni brukar peppa er med? 




Vet att Sofie inte riktigt gillade denna låten när den kom: 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards