Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Emma - 17 maj 2011 20:38

Gud va jag känner mig duktig nu fast jag inte gjort någon större ansträgning. 


Jag vet ju två veckors tvätt i söndags eftersom att jag hade varit för lat och inte vikt tvätten på två veckor helt enkelt. 


Vi tvättade igår och nu är tvätten vikt. 


en tisdag och Emma Cecilia Eriksson kan ha gott samvete resten av kvällen. 

Av Emma - 17 maj 2011 19:28

Det är så vidrigt skönt när man beställt kläder ifrån typ ellos, halsen eller nått annat ställe där man inte får prova kläderna innan och man får hem dom, och i princip alla passar. 


Jag beställde hem 10 plagg, varav 8 har kommit idag och 7 passade. Känns ju kanon. 

Bra Köp!

     

Förutom dessa så var det en lika dan tröja som den oranga fast gul och sedan tre linnen som var supersköna.

Den oranga var stor i modellen (självklart också då den gula) men jag beställde ändå i mindre storlek. Visseligen så kanske inte tröjorna sitter på mig som de är tänka att göra, men det var länge sedan jag kom i storlek 44 på tröjor. 

Och enligt mig sitter de perfekt. 


Det som inte passade var en tröja som var stor i modellen, men den såg ut som ett tält på mig. 

Retur

   


Nu väntar jag på ytterligare ett linne och en "byxkjol". 

hoppas byxorna är sköna, har lite svårt för jeans men de såg verkligen supersköna ut. 

Väntar på:

   

Imorgon blir det antaligen telefon för första gången, iiii. 

Lite nervöst måste jag säga att det är, trotts att man suttit i telefon i snart tre år på annat håll. 


Börjar balla ur totalt på min telefon kan jag säga, är inte alls nöjd med den. 


Har pratat med halebop också men jag kan inte förlänga mitt avtal med dem förens i september i år och gud va jag kommer ha dödat denna telefonen innan dess. 


Den tar kassa bilder, hänger sig, man måste starta om den ofta, när man lyssnar på musik så hackar det till en gång i varje låt. 


Kanske inte så stora fel i sig men när man samlar alla fel, blir det många. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards