Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Emma - 16 maj 2011 22:07

Såhär blir jag efter att jag använt wetkräm på mina ben. 


Frågan är ju om man inte hellre går med håriga ben än med ben som kliar. 

Jag fick samma resultat förra gången jag använde det, men provade igen igår för att se om det var för att jag tog två omgångar direkt efter varandra förra gången då det tog bort så dåligt.


Men tydligen, av bilderna att dömma är inte jag gjord för wetkräm


   

Av Emma - 16 maj 2011 15:17

I morse när jag vaknade så kände jag på en gång världens huvudvärk.

Jag kastade i mig två alvedon och började med min vanliga morgonrutin att platta håret. 

När jag började med det så kände jag mig tokvarm, började få värsta svettningarna. 

Sedan började jag må illa, tror det var för att huvudet bara snurrade runt på mig. 

Kändes som att mitt huvud var en virrvelvind. 


Ringde till jobbet och sjukanmälde mig, somnade på soffan och vaknade runt 10, illamåendet och febern verkade vara borta men kvar ännu, världens huvudvärk. 


Tror det kan vara för att jag sov så dåligt i natt. 

Weet kräm är nog inte bra för mina ben tror jag. 

Börjar klia på en gång av det, jag får vänja mig med sår på benen istället som jag får med rakhyvel, då kliar jag inte sönder benen allafall. 



Får se om jag orkar nått överhuvudtaget idag. 


Det var ju inte skithärligt att vakna till denna låten heller som jag har som alarmsignal, men i vanliga fall älskar jag att vakna av den, man flyger upp ur sängen, finns inte en chans att man kan ignorera den: 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards