Mitt liv som Emma

Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Busschaufförer är knäpp

Av Emma - 25 februari 2008 17:45

Då har jag varit på stan med Tore. Vi tog en buss som skulle ha stannat vid timmervägen men där åkte dusschauffören förbi utan problem och då gick det inte att stanna förens typ en kilometer eller så senare! vilket var lite drygt med tanke på att Tore var kissnödig och ingen av oss visste vilken väg vi skulle gå :P


men vi kom fram tillslut!

Jag hittade underlakan, tandborstar, schampo och balsam.

Tore skulle ha haft en mutter men det fanns inte så han köpte tandborstar istället. Han hade också köpt en tröja på Jack and Jones.


När vi kom tillbaka till stan tog vi lunch på Mc Donken. Gott som satan var det  kan jag säga!

Sedan gick vi på Hm och pratade om Björn E. Vilket alltid är kul! har man tråkigt är det killen man ska prata om. För det tar aldrig slut!


Sedan tog vi en buss och hoppade av vid ica. jag handlade till en sallad och sedan gick vi till hemköp och tore fick hämta ut ljusrören till sitt akvarium. Det var bra att dom hade kommit annars hade nog tore somnat för länge sedan. Ska väl snart ringa honom och jag hoppas att han är vaken!


jag tog min cykel och cyklade hem. 


Jag har varit och tagit en tvättid också. det är skönt då kan jag få byta sängkläder nu när jag har köpt ett underlakan. Ska tvätta mitt överkast också.

så imorgon mellan 17-19 ska jag tvätta (vilket bara det är ett mysterium hur en sådan tid kan vara kvar så tätt inpå. Det brukar aldrig finnas sådana tvättider.


Min chef ringde också! jag fick bort passet på veckodagen och lika så Jouren. Så jag är ledig över påsk! :D skööönt!


nu vill jag att min "sambo" ska bli klar i köket så jag får diska och sedan göra en sallad!


Herrå 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 10 mars 2012 18:25

Om någon motförmodan missat det så har jag en ny Blogg nu. Jag ledsnade på att Bloggplatsen sagt att det skulle komma en Bloggapp enda sedan oktober 2011 och när jag i januari 2012 ledsnade så hade det ännu inte kommit någon app. Tacka vet jag ...

Av Emma - 26 december 2011 11:00

jag hatar att se över min ekonomi efter julen!  Den suger alltid!  Jag hatar att jag har massa saker som jag skulle vilja skaffa till hemmet men inte har råd.    ...

Av Emma - 21 december 2011 04:48


jag har suttit och kollat på bilder på mig själv för att se om jag ser på mig själv att jag gått ner i vikt och då slog det mig att jag tror jag trivs bäst i brunt hår. Men jag vet inte heller.  Men det känns som att jag passar bäst i det, vad säge...

Av Emma - 21 december 2011 04:27

vart sjutton är alla mina plåtbrukar? Kikade på mina bilder som jag laddade upp vid den här tiden förra året och jag har fasen bara två burkar kvar!          ...

Av Emma - 21 december 2011 04:12

Usch!  Inte nog med att jag har haft magsjuka sedan i söndags så kan jag inte somna inatt.  Har kräkts och varit dålig i magen, men idag skall jag iväg och jobba, äntligen!  Avskyr att vara hemma, måste få min dagliga dos av Andrea, ungefär som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards