Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Emma - 4 januari 2010 22:41

Nu har jag fått spendera tid med två av mina bästa vänner idag!


Underbart!


Tack Bea och Dijana för att ni gör livet så lätt!

Av Emma - 4 januari 2010 19:19

Tänkte bara tipsa om en mascara jag tycker är väldigt bra.

Från Maybelline.

Lash Stiletto heter den.

Den separerar väldigt bra och man får välidgt långa fina fransar och den klumpar inte.

Har precis köpt den vattenfasta för att prova den, jag brukar inte använda vattenfast mascara men jag tänkte att det kan ju kanske vara bra. Vi får se!

Den ser allafall ut såhär: 


   

Av Emma - 4 januari 2010 18:43

Då är första dagen efter ledigheten avklarad.

har varit en bra dag. Tillbringat i princip hela min vakna tid med Bea.

När vi slutat jobbet åkte vi på E-center och köpte ögonfransfärg och åkte till min moster och fick våra fransar färgade.


Skönt att slippa sånt med mascara, hinner ju knappt med det heller för den delen med tanke på att man vaknar för sent :P


Det var en sådan fin dag idag, solen sken. Sedan började det snöa. Urk.


Nu ska jag ta och stoppa nått i magen.

sedan blir det cykla.

Av Emma - 4 januari 2010 07:50

Håller på att svettas ihjäl, men av någon anledning måste jag ha halsduk på mig inomhus.


Tack ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards