Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Emma - 7 januari 2010 19:11

Yes, verkar som att jag kan få diskmaskinen inkopplad till veckan. Björn visste inte om han skulle hinna imorgon.


Han ska även fixa den ena fönsterbrädan och sedan en sak inne på handfatet på toaletten! skönt. sedan är allt klart och jag slipper diska!!!!


Har lite disk kvar nu faktiskt sedan igår.

Har inte varit så effektiv sedan jag slutade. Satte på en film och trampade på cykeln, sedan flyttade jag mig till köket och fortsatte kolla på filmen, efter att ha trampat i typ 40 min.


Pappa har varit snäll och hjälpt mig få upp hyllan också idag. skönt.

Lizzie la sig där på engång. Galen katt. 


Snart är det helg igen. Har inte direkt några planer. Får se om jag klipper mig lite imorgon hos Miss D, håret börjar bli så slitet, tänkte bara ta topparna.



Nej nu ska jag sätta fart med resten av disken så att jag blir klar med den någon gång, och får duscha, och krypa ner i sängen.

Av Emma - 7 januari 2010 10:53

Skönt med kortdag idag.

tycker om när det händer, speciellt när man har massa disk att fixa med från igår.


skönt att kunna ha tid på sig tycker jag när man ska göra nått som är tråkigt. Och tur att det finns bra musik som gör att det inte känns lika jobbigt.


Nu är lunchen snart slut.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards