Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Emma - 6 januari 2010 21:21

Jag kan inte göra annat än att gå runt och le hela tiden.

Kvällen igår vart helt underbar. 


Mr. X fick för sig att komma upp eftersom att vi båda var lediga idag.

Tillbringade i princip hela kvällen i sängen och bara låg och kramades och pratade. Underbart.


Morgonen idag börjades med att ligga och dra sig i sängen och sedan en promenad genom Söderhamn. Visade upp det viktigaste som Gågatan och vart jag jobbar. Lika så oscarsborg, dock gick vi inte upp där.

Hoppas man kan göra det till sommaren!


När han skulle iväg till bilen för att åka hem, kände jag bara hur mycket jag ville att han skulle stanna.


Allt känns så otroligt bra.


Nästan precis när han hade åkt kom mamma med familj och hämtade upp mig. Vi skulle iväg och äta.

Sedan blev det hem till mig för  lite kaffe och gosa med misungarna förståss.


Sedan spelade vi lite spel.


Anne och Dijana kom även förbi och har precis gått hem.


Jag hade tänkt att jag skulle städa, tvätta och sånt idag.


Men frågar ni mig, tillbringades dagen på ett mycket bättre sätt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards