Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Emma - 17 januari 2010 21:35

Sjukt va fort en helg går när den tillbringas på det bästa sättet, med den bästa människan.


Blev tidig kväller igår efter som att Erik började jobba klockan 6 i går morse. Bra nog trött var den stackaren.

Jag låg vaken och lyssnade på honom när han snarkade, vilket jag tycker är bra mys. Knasigt hur man kan bli så lugn av sådant "oljud" :P.


Klev upp runt 11 idag, gjorde gröt och åt det. var iväg på Tempo och handlade lite. Bjöd på Kotletter och Sambal Oelek sås med potatis. Jag blev då nöjd med resultatet. Är väl rätt svårt att misslyckas med den maten iofs, så det var ett säkert kort :P


Vi kollade på en film som jag aldrig sett, tror att den heter på svenska "Livet från den ljusa sidan". Den var bra tyckte jag.


Sedan har dagen spenderas på bästa sätt, massa tok, prat och annat mys.


Han åkte strax efter "I en annan del av köping", och jag vill redan att fredag ska vara här så att han kommer tillbaka!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards