Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Emma - 3 maj 2010 22:33

fick hem nått efterlängtat idag! 

Efter ett 12 timmarspass på jobbet, fick det lilla paketet min dag att bli guld värd!


  

Av Emma - 3 maj 2010 21:47

Nu menar inte jag att ni andra vänner är skit! 

Jag älskar er andra lika mycket! 


Tack för att ni finns och gör livet aningen lättare! 

Av Emma - 3 maj 2010 21:14

Förjäkla underbar kille! 

Han höll ju på att planera nått för mig här

Jag fick veta vad det var när det inte gick att genomföra, och självklart började jag gråta av glädje. 


Har nämnt några gånger att jag skulle vilja åka till Sofie och hälsa på henne och Qenta och lilla Gabriel. 


Tydligen så hade han tänkt att vi skulle ha åkt till dem i helgen som var. Vi skulle ju ändå till Östervåla och det är inte så långt ifrån uppsala. 


Gud va jag längtar efter att träffa Sofie. 

Har alltid så jävla kul med henne. 

Hon är en sådan där vän, som man kan träffa 2 gånger per år, och allt är precis som vanligt. 


En sann vän, som man alltid kan lita på. 

En sådan vän som man alltid vill ställa upp för, eftersom att hon får en att må så jävla bra! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards