Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Emma - 6 maj 2010 17:22

När jag slutade jobbet idag kom mamma förbi och hämtade upp mig. 

Stackars mamma. 

Hon är så trött och slut och håller på att bli tokig. 

Massa nytt att lära sig inför de nya jobbet och hon tycker att det känns omöjligt. 

Jag är dock övertygad om att det kommer gå bra. 


Det är väl alltid mycket nytt när man börjar ett nytt jobb. 

Hon är så duktig och jag tror på henne. 


Jag har en skitmånad gällande min ekonomi, nästan som vanligt måste jag säga. 

så tack snälla pappa för att du fixade biljetten till "Efterfesten" på lördag. 


Tur att man har underbara föräldrar som man älskar tokmycket. 


Nu ska jag upp och tvätta och BErik, jag ska inte tvätta din tröja. Den får hellre vara lortig och lukta som du, än ren och lukta rentvättad. 


        

Av Emma - 6 maj 2010 10:28


  


Huvudvärk from hell som inte ens kaffe botar sucks.

Tur att Bea har roliga frästabletter

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards