Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Emma - 10 maj 2010 22:15

Har inget vettigt att skriva. 

Känner mig helt slut i kroppen, har tom sovit lite här på dagen, eller kvällen, efter jobbet. 


vaknade av en konstig dröm. 

Jag och brorerik var tydligen ute och reste. 

Vi var påväg hem ifrån Resan och skulle kanske till flyget eller nått. jag var i min ålder som jag är nu medans Erik var i Axels ålder, dvs 7. 

Vi var tokstressade och sprang som idioter, bussen som vi åkt tidigare var försenad och åkte omvägar. Busschaufören skrattade åt mig när jag skällde ut honom för att köra för sakta. 


Vi kom tillslut fram och där stod Mamma och pappa och väntade på oss, men dom skulle inte med flyget. 

Vi sprang bara förbi dom, Erik sprang så sakta att jag bar honom och sprang. 

Vi ramlade och när vi reste oss upp och jag bar det jag trodde var Erik, var det tydligen Kristoffer Andersson jag sprang och bar på, och han var i sin ålder som han var nu. Ni som jobbar på TP vet att Kristoffer jobbar på BO. 


Ja allafall, så var det väldigt märkligt. 


ja så mycket vettigt hade jag att skriva. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards