Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Emma - 16 maj 2010 22:02

år sedan. 


ett

två

tre

Av Emma - 16 maj 2010 21:43

Jag har bloggat

Av Emma - 16 maj 2010 21:29

Det är med väldigt mycket blandade känslor jag nu tänker beskriva min långlediga helg i punkt form: 

  1. Vi fick inte lägenheten :(


  2. Vi bestämde oss för att köra på en annan lägenhet :)


  3. Lägenheten i Punkt 2 visar sig vara såld redan när vi kommer till Uppsala på lördag, och vi fattade beslut om den på fredagen :( :( :(


  4. Vi åkte till Uppsala :) :) :) :) Tack snälla underbara BErik


  5. Vi träffade Sofie, Qenta och Gabriel :) :) :) :) 


  6. Jag blev tillfrågad att bli Gudmor till lilla Gabriel :) :) :) :) :)

  7. Vi åt sjukt god fisk :)


  8. Vi pratade massa minnen :) 


  9. Vi kollade på en bra film :)


  10. Vi lämnade Sofie, Qenta och Gabriel :(


  11. Vi åkte mot Östervåla och tog oss en latte på MCD :)


  12. Vi var ut och gick med en varsin hund :)


  13. Vi träffade massa busfrön :)


  14. Vi åkte till Gävle :)


  15. Vi åt mat :)

  16. Jag lämnade Gävle :(

Det är väl typ vad som är värt att nämna av ledigheten. 


Angående Punkt 6. 

Jag visste att Sofie skulle fråga mig nått, det skulle jag tydligen påminna henne om. Jag hade ju gått och funderat på vad det kunde vara och tänkte att det kunde säkert vara som BErik sa "det är säkert nått om sex". 

Men när hon sedan frågar mig "vill du bli gudmor till Gabriel", så tog det mig med storm. Och vad ska man svara? Finns inte ens tid att fundera man bara säger ja och hoppas att ingen annan hann före att svara ja. 

Tror inte att det finns något mer ärofullt, än att veta att någon litar på en, med ens barn så pass mycket. 


                          

Av Emma - 16 maj 2010 20:31

Snart ska jag blogga. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards