Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Emma - 19 maj 2010 23:41

va kul man kan ha! 


     

Av Emma - 19 maj 2010 22:08

Har lyssnat en del på Amy senaste tiden faktiskt. Gillar henne bara mer och mer. 

Så ikväll mellan städningen så satt jag och kollade på två videos med henne på Youtube. 


Vilken skillnad det är på henne. 

Jag tycker hon var mycket finare när hon släppte första albumet

  


Nu inför andra albumet har hon gått ner i vikt, och jag tycker inte alls hon är lika söt längre. 

  


Vad tycker ni?

Av Emma - 19 maj 2010 22:00

Ja veckan började ju bra. 

I måndags efter lunch började jag kallsvettas, må illa. Så jag gick hem ifrån jobbet, hann bara komma innanför dörren så behövde jag gå på toaletten och kräkas. 

Ringde AMU, men jag var tydligen försent ute så jag blev hänvisad till hälsovårdcentralen.

Och där tyckte dom att nej nej, du behöver inte sjukintyg, öh, jo det behöver jag, och dom tyckte nä det behöver du inte. 

Så inge sjukintyg för måndagen. 

Men för igår har jag allafall intyg att hämta på AMU, tur det allafall. 


Idag har jag ändå tagit det rätt lugnt tycker jag.

Började tvätta runt 15, tänkte att jag skulle städa också när jag ändå höll på att tvätta. men städningen började jag inte med förens efter 18. 

Kom liksom inte igång. Men nu är det gjort. Dammsugit och torkat golv så nu luktar det såpa i hela lägenheten. gott gott. 


Och imorgon, ja imorgon ska man bli lite mera vuxen. halvvägs till 50. urk. 

Nu pratar vi inte mer om det. 


Här har ni bilder på min och BEriks nya älskling. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards