Mitt liv som Emma

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma - 6 maj 2011 09:30

 

Vårat fina skåp som vi köpte igår

dock så ska det vara lådor i, men dom skall krympa lite grand först, dom är typ svällda eftersom att skåpet varit utomhus. 

Av Emma - 3 maj 2011 21:50




Även denna är en låt som jag tycker är 17 gånger bättre än Eric Saade

Av Emma - 3 maj 2011 21:46

Nu hittade jag det. 


Blir så sjukt glad av denna låten. 


Varför vann den inte? 


Av Emma - 3 maj 2011 21:42

Jag försökte hitta en HTLMkod för att lägga upp ett youtube klipp här. 


Men hittar det fan ingen stans på den låten. Knas! 

Av Emma - 3 maj 2011 20:38

gud vad det känns ovant att jobba igen, men så otroligt skönt. 

Kändes tokknasigt att göra ordning matlåda i söndags, var ju över en månad sedan jag gjorde det sist till mig själv.


Allt känns tokbra, jag trivs hur bra som helst. Lättsamma och trevliga kollegor. 

En jättebra utbildning känns det som, dock så vet man kanske inte riktigt det eftr bara två dagar men känslan man får är otroligt bra. 

Proffesionella utbildare, som är strukturerade och visste om att vi skulle utbildas. 

De lägger ner sin själ i att vi ska förstå. 


Det kändes nästan med kollegorna som när man kom till TP på första utbildningsdagen, det klickade direkt mellan mig och två, tre andra människor. 


Vi har fått börja kolla lite på de systemen som vi skall arbeta med och det ser ut att vara rätt så lättförståligt. 


Kan ju göra en jämförelse till er som är på TP:

På det nya projektet som de flesta av er sitter på just nu är det ju ett XXXXX antal system som man måste logga in i varje dag, med olika användar namn och lösenord. 


Här loggar man in i ett program och har då blivit inloggad i kanske 15 stycken, klart. Om man söker i detta program på rätt ställe så har man sökt upp kunden i alla 15 program. 


Utöver detta program är det två till som man måste logga in i. 


Jag skulle kunna skriva hur mycket positiva saker som helst om detta, känner mig supertaggad! 


Alla som jag går utbildningen med är superpositiva och vi peppar varandra till 1000. 


Ja, jag trivs! 


Sedan känns det ju sinnessjukt skönt att kunna komma hem till 17 nu i kanske en månads tid. Sedan får vi se hur schemat blir efter utbildningen. Det är samma tider som jag jobbat tidigare 8-22 på vardagar och 10-18 på lördagar och söndagar. 


Imorgon skall vi få träffa hon som grundade Xzakt som jag jobbar på, Gunilla Von Platen.

Av Emma - 2 maj 2011 21:18

jag tänkte bara tala om att imorgon tänker jag blogga. 

orkar inte ett dugg ikväll. 

Nu tänker jag dricka en halv liter vatten, röka, prata med mamma sedan gå och lägga mig och läsa lite. 


men jag säger då en sak.


Gissa om det var skönt att kliva upp 0615 imorse occh kunna gå till jobbet. 

Gissa om det var skönt att vara hemma 10 minuter efter att man slutat jobbet. 


Fan så förbannat jävla skönt det var!!!!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards