Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Emma - 5 februari 2010 17:28

Känns rätt konstigt med helg redan. Jobbade ju min första och enda dag idag denna vecka.


Men det är alltid skönt med helg, för då kommer Erik, det är sånt jag ser fram emot. Tur att jag hann bli frisk, annars hade jag gått sönder om jag inte fått träffa honom.


Helgen kommer innehålla massa mys.

Ikväll ska vi laga lite mat, kyckling och nått blir det.


Imorgon kanske vi ska ut till mamma, det vet inte Erik ännu, men det är för att Lizzie verkar inte alls tycka om att det är så mycket katter här. Hon urinerar på ställen som jag tycker att hon borde låta bli.

Det är ju bra mycket katter här, det tycker jag med, men jag springer inte runt och kissar överallt för det inte.


Senare på lördag skall vi över till Bea och Danne, det blir lite matlagning och spela lite spel också.


Mamma kom till jobbet med spelet Med andra ord idag. Jag var dock på en liten kort utbildning precis när hon var där så Mats Nord var snäll och hämtade det, Tack!



Sedan på söndag blir det de vanliga Söndagsnöjet, tvätta. Och se på köping förstås!


Ja, så blir nog min helg i det stora hela.


Nä nu får han komma hit! Jag vill ha en kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards