Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Emma - 10 februari 2010 23:47

God Natt världen. 


Sjukt va många besökare jag haft i bloggen de senaste dagarna. 


Btw, prövar en ny webläsare som bror pratade om. Google Chrome.

Ser bra ut än så länge!


Längtar efter helg en del, trots att jag inte gjort en hel arbetsvecka på typ två veckor. 



Tack älskade familj och vänner för att ni alltid finns där, alltid. 

Älskar er! 

Av Emma - 10 februari 2010 23:24

Nu har jag kommit tillbaka till stan, eller det var väl någon timme sedan. 


Hämtade upp lillebror på stationen runt 1430, gud va skönt det kändes att ha honom hemma nu med allt som hänt. Förstår att det har varit svårt för honom att uppfatta läget, när han sitter i värmland och pappa ligger i Bollnäs. 


Vi åkte och hämtade Axel på fritids och sedan lämnade vi honom hos Daniel på kontoret och åkte mot pappa. 


Gud så skönt det var att se honom idag. Han verkade mer som sitt vanliga jag. I måndags kändes det inte bra att se honom, eller klart det var skönt att se honom, men det var en jobbig syn med alla apparater, sladdar och sådant. 


Men idag hade han fått flyttas till en ny avdelning och behövde inga sladdar alls. De kom och kollade blodtrycket på honom ibland. Han har fått börja äta också och är ute och tar sig en sväng om i korridorerna. Han skämtade precis som vanligt. Det var pappa! 


Underbart att se!! 


Sedan åkte vi hem mot trönö för att äta lite tårta och så, eftersom att en bästa bror fyller år idag. Så fika och lite UNOspelande blev det. 


Även lite Guitar Hero spelade jag och Bror medans mamma la Axel. 


Och nu sitter jag här. 

Har kokat ris till en gryta som jag ska äta på jobbet imorgon. Ska bli så himla skönt att gå och jobba. Har bara inte orkat de här dagarna som varit. 


men nu kan man äntligen andas ut! 


Allt kommer bli bra!! 

Av Emma - 10 februari 2010 13:43

Snart är Bror hemma ifrån Värmland, då ska vi åka och hälsa på pappa.

Pappas bror har varit där idag på förmiddagen och han är tydligen på bättringsvägen och skall få byta sal. Han behöver alltså inte ligga på intensiven längre. Guuud så skönt säger jag bara! Nu kanske man kan börja andas ut lite grand.


Har fått semester de två dagarna jag varit borta nu, skönt att man har sparat några betalda semesterdagar.


Nu vill jag bara se hur han mår!

 

Av Emma - 10 februari 2010 13:39

Grattis världens bästa bror på 22 års dagen!

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards