Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emma - 11 februari 2010 23:08

Nej, nu är det dags att släcka ner och lägga sig. 

Har fått en del gjort idag trots allt. 


Var dock helt slut när jag vaknade när mamma ringde första gången för att väcka mig. Fattade knappt att jag pratade med henne i telefon. 


tror att nu när man ser att allt går åt rätt håll med pappa, har den värsta oron släppt och det gör mig helt slut. 


Var iväg till pappas lägenhet idag och fixade lite. Vill att han ska ha det fint när han kommer hem så jag dammade lite, Bror dammsög och så torkade jag golven, bäddade rent i sängen. 


Det var på eftermiddagen. På förmiddagen gjorde jag inget. Hade ingen ork alls i kroppen. 


Tänkte att jag skulle städa hemma också idag, allafall dammsugit skulle jag ha gjort, men det orkade jag inte. Brukar vilja göra sånt innan    tittar in. 


Gud så jag har önskat att han skulle ha varit här denna veckan, hela veckan. 

Tur att  man har underbara vänner och en underbar familj att stötta sig på när nått jobbigt händer. 


Men nu vill jag bara ha en kram, somna och vakna med honom. 


Snart så! 

Av Emma - 11 februari 2010 19:11

Kastar upp lite bilder från februari månad som jag hade på mobilen.


 

Erik hos mamma igår

Jag hos mamma igår, lagomt pigg efter allt som hänt. 

 

Erik

 

Axel

 

Tårta eftersom att världens bästa bror fyllde år

 

Axel, försökte visa att hans tunga inte längre var bara rosa

 

Axel förra helgen.

    

Orups snygga sovstil

Av Emma - 11 februari 2010 12:07

Jag har en liten kattflicka här som jag kallar för Tove. En riktig duktig tjej som går på låda. 


Om 3-5 veckor är hon redo att flytta. 


Vem kan tänka sig att ta hand om den lilla skönheten?


  

Tove är hon till vänster

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards