Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Emma - 15 februari 2010 23:13

Jag är så glad att den här måndagen inte var som den måndagen jag upplevde förra veckan. 

Värre dagar jag upplevde förra veckan tror jag inte finns. 

Trodde aldrig tårarna skulle ta slut. Visste inte nått alls. 

Fattade knappt nått och allt som for i huvudet var farmor. Att det var som med farmor. 


Nu får du snart komma hem älskade pappa! 

Du får inte skrämma oss så igen! 


  

Av Emma - 15 februari 2010 22:23

  

Bror min och freddy finkel en maskerad! 

Lätt bästa Phil Lynotten om man räknar bort orginalet.

  

Av Emma - 15 februari 2010 20:34

Hoppas pappa får komma hem imorgon! gud va skönt det skulle vara. Tydligen så går det vinterkräksjuka där (Calici). Men förhoppningsvis så får han komma hem ändå! Det hoppas allafall jag på. 


Har varit hemma hos pappa nu och fixat lite, man vet ju inte hur mycket en Bror kan stöka ner på några dagar. Han hade inte skräpat ner så mycket, mest lite saker till höger och vänster :P 

Men det gick fort att plocka undan! 


Är skittrött så därför tog det onödigt lång tid. 



Blir tidig kväller för mig ikväll. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards