Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emma - 17 februari 2010 18:32


Mitt horosop från den 9/2 i kurriren.
"Undvik att diskutera religon och politik idag. Du får hjälp och stöd från goda vänner. 
Tack och lov!".
Kändes som att det stämde rätt bra med tanke på hur min förra vecka var. 
Brukar inte läsa mitt horoskop och ännu mindre tro på att det stämmer. Men nu stämde det, allafall den sista delen om att få stöd ifrån goda vänner. 
Gud så skönt det känns att pappa är hemma, i sin lägenhet. 
Att han är i Söderhamn, inte i Bollnäs. 

Mitt horosop från den 9/2 i kuriren.


"Undvik att diskutera religon och politik idag. Du får hjälp och stöd frö goda vänner. Tack och lov!".


Kändes som att det stämde rätt bra med tanke på hur min förra vecka var. Brukar inte läsa mitt horoskop och ännu mindre tro på att det stämmer. Men nu stämde det, allafall den sista delen om att få stöd ifrån goda vänner. 


Gud så skönt det känns att pappa är hemma, i sin lägenhet. Att han är i Söderhamn, inte i Bollnäs. 


Av Emma - 17 februari 2010 12:38

Har börjat kolla på en ny serie tack vare  .

Black Books heter den.


Ni kan läsa om den här. För er som inte gillar engelska komediserier är det inget för er. Men jag älskar den. Precis som jag älskar "Pang i Bygget"


   

Black Books



Av Emma - 17 februari 2010 12:37

Idag får pappa komma hem.

Han blir utskriven klockan 13 idag. Gud va skönt att ha honom hemma och kunna titta till honom.


ska gå dit ikväll och gå till tvättstugan och boka en tvättid tänkte jag. Tänker inte låta honom tvätta själv. Tror det kan vara bra om han låter bli att anstränga sig med sådana saker.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards