Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Emma - 18 februari 2010 22:12

Fruktansvärt trött just nu, varit full rulle hela dagen. 

Jobbade till 1715, sedan hem, kasta i mig mat, gå till pappa, åka till Verkstäderna och lyssna på när afrolinjen ifrån Geijerskolan spelade och sjöng några bitar, närmare i två timmar. 

Var väldigt mysig musik, gillade dock andra halvan bättre, då det var med soul, lite svängigare, Jazz är inte riktigt min grej. Knappt min grej alls. 

Nu väntar bara en dusch, sedan ska man lägga sig igen. 

Hade gärna åkt till Erik i helgen, då hans ena bror har fyllt år, men i slutet av månaden är inte jag rikast i Sverige. Sedan ställer det ju till också när man har 5 stycken katter här hemma. Dom kan ju inte vara själv hur länge som helst. 

Nej, men han fyller väl år igen, Martin har jag för mig att han hette. Han har ju tre bröder den där. En heter ett av de namnen som jag har svårast att uttala. Antingen så heter han Jon, eller john. Och jag säger alltid fel. 

Magnus heter ju John i mellan namn, men jag sa alltid jon, och inte för att jävlas, utan because I´m that stupid ;)

nej usch, man ska heta lätta namn, som Emma, Erik, Anna, Lena, Axel, Sofie, Anton, Karin. Ja sådana namn som man bara kan uttala på ett sätt. Heidi är ju ett jävla namn att uttala också. Ett fint namn, men jag känner bara en som uttalar det annorlunda och det är ju Heidi. Hon uttalar sitt namn Hejdi. Inte Hajdi som resten av världen :P 

Har kokat lite pasta till Lunchen imorgon. Har en kortdag imorogn, bara till 1615. Skönt det en fredag. 

Får se vad som händer ihelgen. Har inget planerat. Skulle vara skönt att sova sinnessjukt länge. 

Nej, nu ska jag ta den där duschen och sedan lägga mig. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards