Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Emma - 10 augusti 2011 23:50

när jag borstar mina tänder så vet jag att jag är klar nr jag drar tungan över tänderna och det inte känns strävt.
ibland kan det hända att jag får ta på mera tandkräm för att jag trott att jag varit klar men när jag känt efter så har det varit mera att borsta lite mera.

erik brukar alltid bli lika förvånad och säga "igen???!"
men det är så jag vet att jag är klar med tandborstningen.

hur vet du att du är klar?

Av Emma - 10 augusti 2011 21:52

jag har så fruktansvärt ont på höger sida i munnen pga en visdomstand håller på att komma upp. det är värsta köttfliken där inne och det går ner i höger sida av halsen så det känns som jag har halsont. knaprar iprem lite då och då för att försöka bli av med smärtan.

igår när jag skulle sova kunde jag knappt stänga munnen för att det gjorde så ont.

min tid hemma igår på kvällen gick åt till att leta flyg och boende i spanien som vi kanske skall åka till i september. håller på att bli galen med tanke på att det snart är september och vi inte bokat något ännu. verkar i allafall som att vi äntligen börjar se lite ljus i mörket och får kanske tillslut rätsida på det hela.

BErik har varir knas idag. när jag klev upp i morse och gick ut och rökte låg han kvar i sängen. när jag kom in igen så var han uppe och påklädd. galning. skulle vägra kliva upp kl 06 om jag hade semester.

imorgon blire nog ett drygt pass på jobbet. 10-20 med en timmes lunch.

Good luck to me!

Av Emma - 10 augusti 2011 12:57

då tänkte jag rapportera hur det gått nu när jag räknat kalorier i en vecka och jag kan säga att jag är väldigt nöjd med resultatet och även chockad eftersom att jag inte ens har ansträngt mig.

-2.4 har jag gått ner på en vecka. känns sjukt roligt.

jag har satt som mål att till en början gå ner 15 kg. och när jag började sa appen till mig att det skulle ta ca 14 veckor och jag följde det kaloriintaget.

kulkulkulkul!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards