Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Emma - 22 augusti 2011 22:29

Ja det har börjat märkas att jag gått ner i vikt nu. jag brukar inte se sånt på mig själv, inte heller märka så mycket på kläder men däremot på mina handleder.

när jag höll på med viktväktarns sommaren när jag skulle flytta till Falun hade jag mycket armband på mig och märkte fort att armbandet satt lösare och lösare runt min handled.

Efter det har jag börjat känna runt min handled och märker typ hur tjock den är, om jag når runt och sådant.

nu märker jag jättestor skillnad motför när jag började med lchf och där jag är idag. hur roligt som helst.

jag och sofie köpte en varsin klocka på ur och pen för kanske en månad sedan. klockan satt stabilt på mig från början. men nu, ja innan jag råkade ha sönder armbandet som den satt fast på så åkte den runt på armen.

sjukt kul.

idag märkte jag till och med att förlovningsringen satt lösare.

ska bli jättespännande och se vad vågen visar på söndag. skulle vara skönt om jag kunde komma ner till en vikt som känns bra snart så att jag kan försöka sluta röka.

kändes som att det blev lite mycket när man skulle kämpa med båda.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards