Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Emma - 15 augusti 2011 22:21

Ibland så känner jag att jag saknar tp. 

Kanske inte själva tp utan mer kollegorna. 

Älskar mina kollegor som jag har idag också men vissa personer kan dom inte ersätta. 


Men när jag saknar tp så är det ju främst kollegorna och även den jag var. eller hur jag var. 

Jag saknar att jag kände mig så säker på det jag gjorde. 

Att jag visste att jag gjorde rätt. 

Att man kunde det man höll på med så man kände sig säker i det man gjorde. 


Att man kände att man hjälpte kunderna när dom ringde in. 

Även om många utav kunderna jag har idag säger att de är jättenöjda med det jag gjort så känner jag mig inte säker på det ändå. 

Bara för att jag själv inte känner mig lika säker på det jag säger till dem. 


Trots detta får jag alltid fina siffror på mätningarna som görs, dom tycker jag är jättetrevlig och de flesta tycker att jag löser deras ärende. 

Och med de flesta så menas ju förstås att jag uppnår procenten man skall. 


Men trots bra siffror, trots ord ifrån kunderna så har jag aldrig känt mig mer osäker på att jag faktiskt kan det jag sysslar med. 


Jag tycker inte att det är jobbigt att gå till jobbet, jag tycker om att vara där. 

Men det vore skönt att få den här säkerheten som man hade. 

Att man kunde föklara saker på flera oliak sätt för kunderna. Som det är nu kan jag förklara en sak på ett sätt. 


Är man sker på en sak kan man förklara det i princip i jämförelse med vad som helst. 


När kommer säkerheten? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards