Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emma - 16 augusti 2011 14:44

Känns jättetokigt att vara hemma på lunch idag när inte Erik är hemma. 

Han har börjat att jobba igen nu och det känns jättekonstigt. 

Ännu knasigare känns det att inte Selma är hemma. 

Vi lämnade henne i Trönö i Söndags när vi skulle åka hem, så att hon skulle få vara ute lite grand. 

Skönt för henne tror jag, men tomt hemma :/


Men på Lördag kommer hon hem igen. Familjen Bjerknes skall ner till gävle på min kusins brölopp på lördag så då tar dom med henne ner. 


Och vi skall till Fagersta på lördag. ÄNTLIGEN Dundertåget. 


Fick det i present av Eriks föräldrar när jag fyllde, Erik hade nog några fingrar med i spelet där tror jag ;) men glad som satan blev jag ändå. 


Dundertåget är ett av dom få banden som jag och Erik gillar båda två. 

Vi såg dom i vintras på Maxim i Gävle, men det var så himla dåligt ljud där så man kan knappas räkna det. Så det skall bli tokkul att se dom igen med förhoppningsvis bättre ljud. 


Nu ska jag snart tillbaka till jobbet. Börjar kl 1615. 


Av Emma - 16 augusti 2011 14:37

gud va skönt det skall bli. I september drar vi till Spanien, och med vi menar jag, Mamma, Daniel, Axel, Bror Erik, Cajsa, Jag och Berik. 


En vecka blir vi borta, satan så skönt det skall bli. 


Här ska i bo. Verkar hur fint som helst, precis nedan för lägenheten ligger havet. Lägenheten har pool. 


Vi kom undan jättebilligt. Under 2500:- per person, och då är det boende, flyg tur och retur och även hyrbil. 


Så jäkla skönt skare bli! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards