Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Emma - 2 september 2010 21:04

Erik tyckte att jag skulle blogga, det var ju så länge sedan sist. 

Men jag har inget jag vill skriva. 


Absolut inget! 


Mår inte tipptopp just nu. 

Huvudet bankar, halsen gör ont, burrar i ögonen (när jag blundar låter det brrrrrrr i mitt huvud och det känns som att ögonen skakar) och ibland mår jag illa. 


Inte alls kul kan jag säga. 


Jag saknar Bea och Dijana på jobbet, det är inte lika utan dem där. Men det glädjer mig att det verkar gå bra och att de verkar trivas med det nya. Jag längtar. Känns dock långt bort just nu. 


Ja, nu har jag inget vettigt att skriva. 


Sitter mest och bara stirrar in i skärmen och funderar på vad jag ska skriva. 

Hör hur Erik sitter och blippar ute i hallen, han läser nog sport. 


Han är så fin den där Erik. 

När han hade kommit hem ifrån jobbet frågade han om jag ville ha nått och jag va sugen på pannkakor. Så han gick ner i tvättstugan för att tvätta, gick och handlade mjölk och sylt, stekte pannkakor och hämtade tvätten. Älskade! 



Annars förutom att jag är sjuk just nu kunde jag inte vara mer nöjd med livet. 

Trodde väl inte någonsin att saker skulle kunna kännas så bra som dom gör. 


Har aldrig någonsin känt den trygghet som jag gör med Erik med någon annan. 


Ja nu var det stopp igen! 



Så då Erik, nu har jag bloggat! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards