Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Emma - 19 september 2010 21:27

Helgerna går alldeles för fort, det är bara att konstatera det. 

Känns som att det knappt har varit någon helg och som att vi inte gjort ett dugg.


Fast vi har inte gjort ett dugg heller, förutom idag. 


Idag åkte vi till trönö och hälsade på. 

Det var Eriks förslag och det vet jag var pga att jag saknade Axel så mycket. 

Snälla, goa Erik. 


Även fast det inte blev så mycket tid med bara Axel mår jag bra av att bara vara i hans närhet! 

Helt underbart att få träffa mamma och Daniel också lite mer än 5 min som jag träffar mamma varje dag när jag åker med henne ifrån Statoil i Söderhamn till jobbet. 


Hon åker förbi så precis när  mitt tåg typ anlänt så hon hämtar pp mig och kör mig till jobbet. Snällt. 


Nu sitter vi och kollar på valvaka också. Erik ville se den så jag är sällskap. Tror det är första gången jag kollar på en valvaka. 

Jag kollade inte 2006, och innan det fick jag ju inte rösta så... 


Nä nu ska jag fortsätta kolla. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards