Mitt liv som Emma

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Emma - 11 september 2010 23:46

Jag känner mig så jävla taskig. 

Att döma honom efter vad jag tidigare själv upplevt, och blivit utsatt för. 


Samtidigt som jag litar på honom så finns det en oro. 


En person sa till mig "klart du inte litar på honom, människor är idioter och det är han som skall få dig att tro på människorna igen". 


Jag bara önskar att jag kunde släppa det förflutna som gör att mina tankar kommer fram, och enbart se framåt. 


Men det förflutna kommer alltid finnas kvar, på sitt sätt. Utan det förflutna skulle jag inte vara här idag. 


Det är bara att hoppas att det en dag kommer bli historia och att oron försvinner helt. 

Av Emma - 11 september 2010 22:44

Usch vilken konstig dag det har varit idag. 

Hela veckan har jag känt mig toktrött, och det tog jag verkligen igen inatt. 


Vi var på bio igår, men jag såg inte hela filmen för jag somnade. 

hade inte några större problem att somna igår kväll, och imorse vaknade jag klockan 12, vad upp och kissade, informerade erik om att klockan var tolk, sedan somnade vi om och vaknade när mamma ringde klockan 14. 


JAg har haft tokont i huvudet hela dagen, och försökt botat med piller, mer sömn och kaffe. Fortfarande ont i huvudet. 


Och när vi käkade mat klockan 20 (!!!!!!!!!!!!!!!!!), så började jag må illa. 


Ingen bra dag alls för Emma Eriksson idag. 


Så imorgon blir det till att ställa klockan på ringning för att inte vakna klockan 12 och sedan ligga sömnlös imorgon kväll. 


Fan va helgen gått fort nu bara för att man är dum ihuvudet med sovtiderna. 


Men det är alltid skönt att sova ut, att få vakna och somna och varje gång man vaknar ser man att  ligger intill mig och sover. 


Lycka kallas det

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tvättar du dig på ryggen när du duschar?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser/musik jag njuter av

Vill du nått?

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards